7

با قابلیت جدید واتس‌اپ می‌توانید جلسات خود را برنامه‌ریزی کنید


واتساپ ویژگی جدیدی را برای کاربران فراهم کرده است که از طریق آن می توانید جلسات و رویدادهای خود را در چت های گروهی برنامه ریزی و سازماندهی کنید. این ویژگی جدید برگزاری جلسات مجازی و حضوری را برای دوستان و سازمان هایی مانند مدارس آسان می کند.

با توجه به توضیحات ارائه شده در وبلاگ متاویژگی برنامه‌ریز رویداد WhatsApp به اعضای گروه اجازه می‌دهد مواردی مانند جشن تولد و جلسات کاری را سازماندهی کنند. رویدادهای ذکر شده به صفحه اطلاعات گروه پیوست خواهد شد و همچنین دارای صفحه چت گروهی مجزا برای گفتگوی اعضای گروه با یکدیگر خواهد بود. همچنین چت های مربوط به این ویژگی را می توان بی صدا کرد.

نحوه اجرای قابلیت جدید واتس اپ

این ویژگی ابتدا برای گروه‌های موجود در انجمن‌های واتس‌اپ و سپس برای همه گروه‌ها در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد.

انجمن های واتس اپ ویژگی مشابه Slack یا Discord که در سال 2022 معرفی شد و چت ها، مدیران گروه و ویژگی های خاص خود را دارد. از قابلیت های آن می توان به امکان چت تصویری با 32 نفر اشاره کرد.

متا همیشه در حال توسعه ویژگی های جدید برای برنامه پیام رسان محبوب WhatsApp خود بوده است. چند روز پیش گفته شد که این سرویس به فیلتر مورد علاقه جدید برای دسته بندی چت ها مجهز خواهد شد. واتساپ ماه گذشته فیلترهایی برای چت کاربران معرفی کرده بود که با استفاده از آنها می توان لیست چت را بر اساس معیارهای مختلف دسته بندی کرد.

از جمله توانایی های در حال رشد او می توان به امکان ارسال پیام به شماره های ذخیره نشده و با Face ID مشخص شده وارد شوید. اشتراک گذاری فایل ها با واتس اپ این یکی دیگر از ویژگی هایی است که متا برای برنامه پیام رسانی خود روی آن کار می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا